Curriculum Vitae

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

12.2004 – do chwili obecnej Fundacja Grupy Ergo Hestia na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych Integralia
Stanowisko: Specjalista do spraw Public Relations
Obowiązki:

  • Współpraca z mediami
  • Dbanie o komunikację wewnętrzną w firmie
  • Współredagowanie serwisu informacyjnego Fundacji „Integralianin”
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz konferencji
  • Prezentacja działalności Fundacji podczas różnego typu spotkań i wywiadów
  • Pisanie artykułów do lokalnej prasy i na portale internetowe

07-09. 2004 Firma P&P
Stanowisko: Telemarketer
Obowiązki:

  • Śledzenie stron internetowych w celu wyszukiwania ofert cenowych związanych z drukowaniem i tworzeniem materiałów reklamowych w celu porównania ich atrakcyjności i wyłonienia ciekawych pomysłów na promocję

04-12. 2003 Monitoring mediów w firmie „Komfort Market” w Rzeszowie
Stanowisko: Telemarketer
Obowiązki:

  • Zbieranie wiadomości lokalnych i przesyłanie ich w celu tworzenia ogólnopolskiego dziennika internetowego

04-07. 2002 Firma Altix Sp. z o.o.
Stanowisko: Przedstawiciel Handlowy
Obowiązki:

  • Udzielanie informacji na temat oferty handlowej firmy
  • Przyjmowanie zamówień
  • Tworzenie ofert
  • Promocja firmy

WSPÓŁPRACA

Od 2008 Firma Altix Sp. z o.o.
Stanowisko: Trener w ramach programu „Komputer dla Homera”
Obowiązki:

  • Prowadzenie grupowych szkoleń komputerowych dla osób niedowidzących i niewidomych
  • Prowadzenie indywidualnych zajęć dla osób korzystających z udogodnień dla osób niewidomych i niedowidzących, takich jak programy odczytujące ekran, powiększalniki

Stanowisko: Trener w programie „Specjalistyczny sprzęt komputerowy dla szkół”
Obowiązki:

  • Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkół integracyjnych w Gdańsku w zakresie obsługi otrzymanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych sprzętu specjalistycznego wyrównującego szanse osób z niepełnosprawnością wzrokową
  • Prezentacja programów mówiących, powiększalników, elektronicznych lup, dyktafonów, elektronicznych notatników, linijek brajlowskich
  • Przedstawienie sposobów pracy z osobą niewidomą i wykorzystania sprzętu podczas lekcji

WOLONTARIAT

Od 09.2009 Caritas Archidiecezji w Gdańsku
Mentor (Mentoring w ramach programu „European Volontary Service)
Obowiązki:

  • Opieka nad osobami z poza granic Polski, przybywającymi do naszego kraju by świadczyć pracę wolontariacką w ramach EVS (M.in.: Turcja, Niemcy, Hiszpania, Egipt)
  • Pomoc w nauce języka polskiego
  • Zaznajamianie wolontariusza z topografią trójmiasta
  • Wprowadzanie wolontariusza w kulturę i historię Polski
  • Pomoc w załatwianiu spraw bieżących, np. Zakładanie konta bankowego, przedłużanie wizy, rezerwowanie biletów lotniczych

08.2009 Centre Social Mozaique de Lille (Francja)
Obowiązki:

  • Praca w letnim przedszkolu dla dzieci między 3-5 rokiem życia, różnych narodowości i kultur prowadzonym przez Społeczne Centrum Mozaique
  • Organizacja pracy Centrum
  • Planowanie gier i zabaw na wolnym powietrzu dla różnych grup wiekowych

OSIĄGNIĘCIA

Liczne publikacje artykułów w magazynach i czasopismach, np. : „Integracja”, „Pochodnia”, „Magazyn Muzyczny”, „Kurier Polski”, książkach: „Niepełnosprawni studenci na Akademii Podlaskiej”, „Przeciw Społecznemu Wykluczeniu – Szkolenia z udziałem osób niepełnosprawnych”

WYKSZTAŁCENIE

2006-2007 Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, kierunek Public Relations i Marketing Partnerski
1999-2004 Akademia Podlaska w Siedlcach, kierunek Filologia Polska
1994-1998 Liceum zawodowe o profilu Nowoczesne Techniki Biurowe w Krakowie
1990-1995 Szkoła Muzyczna I stopnia przy Ośrodku dla dzieci niewidomych i niedowidzących w Krakowie

KURSY I SZKOLENIA

  • Szkolenie Savoir-vivre w biznesie i autoprezentacja (organizator: Profirma)
  • Kurs higieny i emisji głosu
  • Roczne Studium Treningu Umiejętności Menadżerskich Dla Pracowników Instytucji Rynku Pracy (organizator: Prospera Consulting)
  • Szkolenie „Pośrednictwo pracy” w ramach projektu „Nowa jakość usług – program doskonalenia zawodowego pracowników rynku pracy”
  • Szkolenie z cyklu „Systemy i ludzie” w ramach projektu „Szkolenia, standardy działania, certyfikacja – szansą na rozwój Akademickich Biur Karier w Polsce”
  • Szkolenie z zakresu przedsiębiorczości w ramach projektu „Szkolenia, standardy działania, certyfikacja – szansą na rozwój Akademickich Biur Karier w Polsce”
  • Szkolenie I stopnia w zakresie pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

ZNAJOMOŚC JĘZYKÓW OBCYCH

Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
w trakcie nauki: arabski, francuski

UMIEJĘTNOŚCI

  • Biegła obsługa komputera środowisko Windows, programów pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel) przy użyciu programu mówiącego (screenreader)
  • Szybkie pisanie na klawiaturze komputerowej
  • Znajomość alfabetu brajla

ZAINTERESOWANIA

  • arabistyka, w szczególności kultura Islamu, religia i języki Egiptu
  • kultura – szczególnie literatura piękna, teatr, poezja
  • szachy

INFORMACJE DODATKOWE

Jestem osobą niewidomą. Moja niepełnosprawność nie przeszkadza mi w pełnieniu służbowych obowiązków

4 myśli nt. „Curriculum Vitae

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *