Wiosenne oczyszczanie organizmu

Zbliża się wiosna. Czas zatroszczyć się o swój organizm. Najlepszym rozwiązaniem będzie oczyszczenie go ze wszystkich znajdujących się w nim toksyn. Takie działanie usprawni jego funkcjonowanie oraz polepszy nasze samopoczucie. Poniżej znajduje się pięć rodzajów diet oczyszczających, które ułatwią ci to zadanie :

Dieta oliwkowo – warzywna
Dieta ta charakteryzuje się bogactwem witamin, które mają korzystny wpływ na nasz organizm. Witaminy odgrywają w naszym organizmie bardzo istotną rolę np. witamina E zapobiega przemęczeniu oraz odmładza naszą skórę, beta karoten chroni ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych oraz poprawia jej koloryt.

Owoce i warzywa możesz spożywać przez cały dzień, najlepiej rozłożyć je na :

śniadanie : przygotuj sałatkę z : kukurydzy, pomidorów, sałaty i oliwek.
drugie śniadanie : to czas na niewielką przekąskę, którą mogą być dwa pomidory
obiad : tym razem sałatka z gotowanego kalafiora, ząbkiem czosnku, natką pietruszki oraz czerwoną cebulą.
podwieczorek : dwie marchewki, które są bogatym źródłem beta – karotenu
kolacja : lekka sałatka z jajek, pomidorów, cebuli i avocado.

Dieta cytrusowa
Jeśli palisz papierosy czy też chcesz zrzucić kilka zbędnych kilogramów to dieta cytrusowa jest dla ciebie przeznaczona. Dzięki niej poprawisz trawienie, przyśpieszysz spalanie tłuszczu oraz odtrujesz organizm z metali ciężkich.

śniadanie : szklanka soku wyciśniętego ze świeżych pomarańczy
drugie śniadanie : 5 plastrów ananasa oraz szklanka soku z grejpfrutów
obiad : sałatka owocowa ( kiwi, pomarańcz, mandarynki, grejpfrut, jabłko, banany)
podwieczorek : szklanka soku ze świeżych pomarańczy
kolacja : 4-5 mandarynek

Dieta zbożowa ( obniżająca poziom cholesterolu)
Zaletą tej diety jest po pierwsze obniżenie poziomu cholesterolu ale również szybsze spalanie tłuszczu. Poza tym wszelkie ziarna dzięki zawartym w nich błonniku pobudzają jelita do pracy.

śniadanie : jedna grzanka z ciemnego pieczywa oraz płatki owsiane(koniecznie na wodzie)
drugie śniadanie : 2-3 wafle ryżowe oraz 1-2 ciastka owsiane
obiad : ugotuj 10 dag makaronu pełnoziarnistego dodając do niego stołową łyżkę oliwy oraz zioła
podwieczorek : szklanka jogurtu naturalnego
kolacja : 1 kromka chleba – graham ( możesz ją posmarować cienką warstwą masła)

Dieta na bazie soków warzywnych :
Warzywa dzięki bogatej zawartości witamin korzystnie wpływają na pracę układu pokarmowego. Przyspieszają proces trawienia a przez to pomagają uzyskać smukłą talię. Jeśli masz problem z nadwagą to dla ciebie wręcz idealne rozwiązanie.

śniadanie : do szklanki soku z pomarańczy czy też grejpfrutów dodaj stołową łyżkę płatków owsianych
drugie śniadanie : czas na drugą szklankę soku ze świeżych pomarańczy
obiad : do szklanki soku z marchwi dodaj pół stołowej łyżki oliwy
podwieczorek : czas na owocowy koktajl z dodatkiem bananów i kiwi
kolacja : szklanka soku z buraków

Źródło: http://www.badz.pl/diety/wiosenne_oczyszczanie_organizmu.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *